Det är nog bäst att berätta nu.....

hmm.. min lillebror körde upp en pinne i mitt ben, jag fick ett virus av det och jag har en sjukdom i benet.. kommer aldrig kunna gå normalt igen. skämmms så jävlar mycket för det.. skojar bara, iallafall, han körde iallafall upp en pinne i mitt ben, det var skit djupt från början! men tog bilder några veckor efter och då såg det ut såhär:

i falkenberg 2010:


halmstad 2010:




efter badet i halmstad 2010:


i slutet av veckan i halmstad 2010:




håller ni med om att det är äckligt? ;) ni kan få en bild från min jättedåliga mobilkamera också precis efter att det hände.. men det synd inte hur djupt det är för det är sjukt hur dålig den kameran är! och så är de ju blod o allt, euw..


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHHAHAHAAH, ush! :o<3

2010-08-08 @ 10:57:03
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: nikolina

thats just EUW! :O men anywayysss :) ja, twilight filmerna är definitivt sevärda! jag tycker trean är bäst, men du måste se ettan och tvåan innan för att kunna fatta någonting :P alla filmerna finns att ladda ner på piratebay, du kan be amanda göra det åt dig :)

2010-08-08 @ 14:14:04
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0