About bilddagboken

innan för typ någon månadsen tyckte jag verkligen att de sög åsna. men tycker de håller på att bli roligt igen, typ asso med kommentarer och grejer. bara det jag ville säga om "bilddagboken"

iallafall, vi sitter fortfarande i tältet =D hehe. eller ah vart skulle vi annars sitta :o hahah, vi var ute och kissade innan, det var jätte skönt att bli av med allt urin<3 haha men måste kissa snart igen kände jag nu :o ne men nu känner jag för att logga ut för jag känner på mig att datan kommer dö snart, pusshej och så känner jag att vi hörs på morgonen när jag vaknat, och så känner jag för att slänga in en bild så ah nu gör jag det och jag känner för att lägga upp en bild på felicias bror så jag gör de nu :)

så söt är du<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0