UPPDATERING HAR SUGIT!!!

föööörlåt :O det var ikke menngen... är hos ebba nu och sitter med typ simon, hugo och robin. och tänker på min älskling justin bieber!! han ska ju komma till sverige, och gissa om jag ska gå på hans konsert, SOMFAN att jag fucking ska. har redan bestämmt vad jag ska göra :D ska stå längst fram på scenen och sen ska jag upp &strula med honom :) så jepp nu vet du också det mamma och pappa :) fast har redan sagt det till pappa (A) han bara skrattade.. snällt, och eftersom jag e hos ebba så slänger jag upp en bild på min älskling^^ plus att ebba sover hos mig inatt så det blir nog en hel del uppdatering som förlåt :O

i fucking love yooooooooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0