@ SÄNGENS PLACE!

ligger fortfarande i sängen. somnade rätt tidigt igår faan :O vi sa att vi inte ens var trötta, 20 minuter senare slocknade vi..... men idag ryker kaninen ut ;) orkar inte städa varenda fucking dag bara för att han ska få sina damputryck och smätta ut massa sågspån och skit¨. soo GOOD FUCKING BYE!!!! ni får några bilder sen på hur det ser ut där han kommer bo.. buren köpte jag när jag fick kaninen, förra året den 13 maj. och öh, han var bara där tills på vintern så det går att använda detta året med, den kostade faktiskt 1600 kronor. har ingen lust att köpa en ny redan^^ eller aa mamma har inte hahah, men nog om det. ska dra mig upp och börja snart. slänger nog in ett videoinlägg senare ;) som jag filmar med min mobil för i denna fucking webcamen är det bara 1,3 M pixels kamera :( men vi hörs senare, PUSS<3



ser lite retard ut men DAAH det var det som var meningen :O
+ att jag ser feeeeet somfan ut på denna bilden ser ut som de
hänger massa fett!? + det ser ut som om jag håller handen
någonstans på ett privat ställe, men i doont! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0