BILDBOMB♥

heej, vi har nyss varit ute och fotat lite :) sen gick vi in och fotade inne, blev rätt nöjd med bilderna både dom jag tog &dom som togs på mig, så jepp det är ju braa! men nu vill niiii nog se en bildbomb om jag har rätt xD HAHA

på josephine:


såhära såg jag ut när jag var wb anagina :) fast hade sjak på
mig också, fast inte på denna bilden som ni kanske SER med
era små ögon


ser lite fucktard ut, men det får ni leva med


ok ser retard ut på denne med hihi


mm gulligt


ser ut dom värsta bitchen men driver bara lite

på julia:


sååå söt


:D


we love!


skit fin bild!!!


julias nya pojkvän, ohyeas :)

på felicia:


sötis : )


:)


hon är söt även om det blev röda ögooon






på oss:













HAHAHAHAHA /julia



skriver mera innan jag går och lägger mig eller på morgonen eller någonting :) vi får se, ha det bra puss!! :D




Kommentarer
Postat av: anna

guliga :)<333

2010-04-18 @ 10:57:15
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/
Postat av: anna

gulliga **

2010-04-18 @ 10:57:26
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0