people always live :'(

Jag har inte så många kvar som jag kan lita på. Så ni som har lämnat mej, kommer inte få mej tillbaka, för jag mår riktigt jävlar dåligt när folk lämnar mej! Särskillt såna som jag älskar. Jag orkar inte med det längre! Jag är inte så jävlar stark.. Tyvärr.. Men visst ångrar jag att jag skärde mej.. Det är inte värt det.. det är det inte! verkligen inte.. förvänta er aldrig att jag är stark.. Och om jag någonsin säger det, så är det bara lögn!

- När tårarna tar slut.. När livet sviker.. Jag är flickan som ser blodet blandas med såren..

Kommentarer
Postat av: anna malesevic

:( josseee ... säg inte så , <333



finns okej

2009-11-29 @ 10:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0