Min fredag..

Blev inte riktigt som tänkt.. Först väckte pappa mej klockan 10 :@.. Jag hade ingen lust att gå upp då, såå jag tvingade pappa att jag skulle få sova lite till =D.. Sov till halv tolv, sen väckte han mej återigen.. Hade ingen stor lust att gå upp då heller. Men han tvingade mej:) Hade lust att döda honom just då:) Sen fixade jag mej snabbt & åt en snabb frukost, sen storhandlade vi på willys i Tranemo, sen åt vi pizza på källarrestaurangen, sen gick till kvantum och handlade glögg och en nagelsax (hehe).. Sen kollade vi på " flickan som lekte med elden " den var faktiskt inte jätte hemsk. Men jag tycker typ inte att någon är jätte hemsk.. Bara böckerna. Men den var skit bra, sen satt vid datan. Snackar med Emelie nu:) Vi har snackat as mycket idag fan! Roligtroligt:) Nu ska jag kolla på film! Kommer nog sitta vid datan lite mer iallalfall (a).. Ni får hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0