Bästa dagen på lääänge!

mobbad bild, jag vet:) Men idag har det varit skit roligt! Först vaknade jag klockan halv tolv, kollade på en film & gick och dushade.. Fixade mej, åt frukost sen mötte julia mej och vi åkte hem till henne! Vi satt lite vid datan, droh hem till mej och sen till julskyltningen! Jag sparkade julia så hon jagade mej runt hela stan, vadå pinsamt ? .. sen  köpte vi en munk, Sen träffade Emelie snackade lite med henne =) .. Sen till lindex3, träffade Melania och Vilma, drog till kvantum, köpte en parfym och såå.. sen tog massa påsar däre stog: du är underbar.. Hahahaha, tänkte ge den till Maria satt hon skulle skjusa hem oss, men nej.. hon skulle ut med hundarna, så jag och julia gick till ishallen, var där en stund. Drog till Pizzerian och åt pitabröd. Sen tillbaka till ishallen, det var helt dött där dåå. Men ojdå, vi glömde gå ut så blev innelåsta, men sen kom vakt mästaren och såg oss, han ba : vad gör ni här ? vi ba: ehh, vi vet inte:) han ba ; jag lärmar nu, vi ba ; hejdå..... Sen kom hennes pappa och hämtade oss, Bloggar mera imorgon, inte för att ja tror nån läst detta, men aaaa.. (a)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Kolla gärna in min blogg :) hii

2009-11-29 @ 22:13:05
URL: http://honkiis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah du ska inte köpa nått till mig:p varför skulle du göra de?

2009-11-29 @ 22:33:54
URL: http://mydaythatiwriteabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0