Julavslutningen för föräldrarna gick...

Bra! Tyvärr har jag inga bilder på det nu, men det kommer när jag har fått dom av pappa! Guud va pinsamt de va!! Jag var en j*vlar ponny? Hahahaha. Gud vad pinsamy det var. Sen va ja ju med i dansgruppen åxå! Det var åxå ganska pinsamt, Men de får vi leva med! Imorgon ska vi ju visa upp detta för hela skolan.. Så aa.. Hahahaha. Ska bli roligt Hehehe. Förhoppningsvis kommer min farmor hit imorgon ;( haha.. rätt länge sen ja träffade henne men. inte roligt ändå, eller jo.. När hon sover. Hahaha nee, nu va ja taskig! Hon är faktist rätt rolig ibland! Puss på er alla/ josephinethekingofgislaved, hehehehe..

hehe.. Den bilden såg ut som bajs på mej så målade över mej
till sveriges hetaste nigger!:) Snyggt va!:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Din blogg e tjock nice:)<3 & tack du är med fin:)

2009-12-21 @ 20:10:21
URL: http://mydaythatiwriteabout.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Du har väll inte ens sätt mig sova? :P

2009-12-21 @ 20:38:48
URL: http://mydaythatiwriteabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0