Hos Ebba&Syssling : )

Hihihi jag sitter hos ebbis nu, det är faktiskt roligt, vi dricker oboy (L).. sen innan träffade ja min lilla syssling, ja han är söt! Somfan.. Hihi, Jag tror att jag ska göra någonting speciellt roligt imorgon, typ vara med Ebba!? :D, men då ska vi hitta på något skit roligt.. Typ, aa ni vet vad ja menar, någonting roligt, ni kanske till o med har förslag på vad vi kan göra!? .. dom flesta kommer väl komma med förslaget att läsa era bloggar!? men ja läser ganska många bloggar så det räcker.. Jag bloggar förmodligen mera när jag kommer hem till mig, det är helt dammigt för vi gör ju om köket, så dom typ tar av taket&vi har typ gipstak, jippi. det sprider sej till amandas rum, men inte till mej, nananana (8).. Jag är såååå rolig&bäst, så fortsätt läsa min blogg? : ) & eftersom att jag sa att min syssling va jätte söt så vill ni nog se en bild va? för här kommer en bild på han när han va nyfödd direkt.

han var precis nyfödd här, så han är ju lite sötare nu,  men söt ellerhur!? =) Hihihihihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0