Hiss&Diss


kenza:
jag tycker hon är otroligt vacker! Hon verkar vara skit snäll & hon skriver
alltid om någonting roligt på hennes blogg&nästan bild i varje inlägg. så
hon får en stor hissning av mej!

mobiler:
det är j*vligt roligt att smsa. att ta kort & ringa, vem tycker inte om
mobiler? typ alla... tänk förr i tiden man hade inte ens det dåååå ;o ?
så det får en hissning av mej..

gud:
ifersej vet jag inte om han finns, men om han nu finns är det han som
har uppfunnit nästan allting, jag menar.. jag hade inte suttit här om inte
han fanns, & du hade inte suttit&läsit detta, så gud? Jag älskar dej.. Haha

sängar:
jag älskar att sova, och vart hade vi sovit utan sängar? soffan? ush, sängar
är en av mina favoritsaker, vattensängar får 1000% av mej =)

alla lov:
när jag sitter i skolan tänker jag på alla lov vi har, varför kan vi inte
ha det hela tiden? Jag älskar lov... Det får den största hissningen av
allting idag.


skolan:
jag hatar skolan! Jag hatar alla lärare, ush på det.. lärarna typ
behandlar oss som slavar & tror att vi ska göra som dom säger,
ååh, jag spyr på dom!

flygplan:
jag hatar inte flygplan, eftersom man med hjälp av dom kan
komma bort från sverige, hahaha.. Men det är läskigt att sitta
där i flygplanet när det är dåligt väder!!! Det bara vinglar.. läskigt.

falska vänner:
såna som snackar skit bakom ryggen är nog nästan det värsta jag
vet, asså .. man blir så jävlar besvuiken när man får reda på att typ
ens bästavän har snackat skit om en, varför ska man vara vän med
en man bara snackar skit om? falskt&lågt, & självklart har ja ju med
snackat skit, men jag hatar mej själv för det. men jag tänker sluta
med sådant dära man bara får problem av.

rykten:
alla rykten som går, behöver inte vara sanna, men det behöver ju
tydligen vissa personer lära sej. jag hatar när folk säger massa
falska rykten . man får dåligt rykte, kan förlora vänner, asså, om
man inte gillar någon kan man hålla de för sej själv. eller nåt, man
behöver iaf inte gå runt & säga massa falska rykten som bara får
en att må dåligt, så ni som gör det. sluta med det.

egoister:
tänk på dom som bor i afrika, som inte ens får rent vatten, mat så
dom klarar sej, själv går vi runt här i sverige & roar oss med att
köpa sånt som vissa andra behöver, vi köper sånt som man inte
ens behöver, visas andra behöver det mera.. Sen när man är snåö
&sånt mot dom fattiga eller mot vem somhelst, det är fan hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0