Gott nytt år! ♥

Hej! Idag ska jag åka till a-torp med Felicia, Senare när vi kommer hem ska jag nog hem &bara vara med familjen -.-? Kanske ut med någon ikväll, vi får la se? Men jag och Felicia kommer hem typ vid 3 från a-torp, så vi får la se, men tror inte ja ska vara med henne efter, men det kanske jag redan har nämnt en gång? Jag kommer iallafall ta bilder med hennes mobil så får ni se dom någon dag! Hoppas ni är nöjda, i förra inlägget skrev jag åxå att ni kommer få se videoinlägg.. Men någon måste först lära mej, Men jag kommer nog spela in ett idag... Heh, btw: MIN RÖST LÅTER HELT FUCKED UP NÄR MAN SPELAR IN, så mobba mej inte (a).. Hehehe.. Vad ska ni andra göra på nyår? Vilka ska ni fira med? :D &en fråga bara... Varför firar vi nyår :O

redigerade denna bilden väldigt snabbt, haha..som ni kanske ser?
&på den andra bilden ska de stå: skojbild, har du hört ordet?

Kommentarer
Postat av: juliaandersson :)

josse är söt :)

bästa fotofrafen här va? ;)<3

2009-12-31 @ 18:16:06
URL: http://www.thebestjulia.blogg
Postat av: moah

sötis §<3

2010-01-07 @ 04:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0