Funny day-night ♥

Hej på er sötisar ♥ Igår skulle jag och Julia vara som ni läste förut i bloggen, så när jag skulle möta  henne så tog jag med mej Vilma (Hund) Och Julia hade Zippan, vi gick en långrunda till Zoogrottan, där köpte jag: 
* nötter
* torkade bananer
* godismat 
* hamburgare
* glass
* liten hamburgare

det godis var till min kanin som ni kanske fattar, Hahaha, inte till mej:) Sen gick vi hem, vi kom hem ungefär halv sex. Så skulle Julia gå hem till sej& Jag till mej.. Så skulle vi höras av på msn sen istället,  sen när jag skulle möta henne så ringde det i telefonen&så hära blev de
 *ringring*
josephine - hallå
julia - jag kan inte vara på en timma
så jag gick ner igen, satt lite vid datorn, sen när julia kunde vara så mötte jag ju henne:) Vi gick in &satt oss vid datorn &jag drev med lite killar (a).. Hahah, sen skulle vi ut& ta kort& då kom Thea&Nellie och undrade om vi ville hänga med ut, vi hängde med ut en stund, dom hade typ en sånhära man kan skrika i så låter det as högt, fan as coolt, sen kunde man typ göra massa ljud hahah, sååå fotade vi lite ute med& dom bilderna kme när julia har skickat dom hehe:) Sen så gick vi till mamma kompisar för mamma var där, vi åt typ skumtomtar& ostbågar &drc cola, då va klockan typ halv 10, julia skulle hem halv 11.. Så när vi satt där kom vi på att vi kunde sova över, & Julia har sovit över skit mke nu så hon skulle nog inte få, men min mamma fick snacka istället så hon fick heheh:) Lite smart får mn väl vara! Sen gick vi in till, ställde upp kaninhagen, Hahaha, satt kaninen kunde gå fritt i rummet, så satt vi oss vid datan& camade med Emelie, eller hon hade inte cam med aa, hon tyckte nog vi var jä*ligt tröga, Hahaha, vi vet själv inte vad vi gjorde xD, sen efter det gjorde vi lite privatsaker vid datan (a), sen snackade vi på msn med Jonte&Sebbe, sen typ tog vi massa egobilder som ni ska få sen, Hah gangstaaaar (H), Haha, Sen låg vi uppe till typ halv 5? Sen somnade vi såå gott i min säng&vill ni veta en sak om Julia :@? HON TAR ALLT TÄCKE, HON VRIDER &VÄNDER PÅ SEJ!!!! HELA TIDEN BARA EN VARNING.. Det var allt för denna bloggstunden, ha ett bra liv:) Bloggar mera sen puss på er sötnosar:) ♥


(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0