yesyesyes

Har hittat min bikini♥♥♥♥ Fatta att jag är glad assoooo.. Hihihihi min bikini letat som ett s v i n en vecka typ. Men jaja som Alva säger "Allt ordnar sig" Haha.. Sooo not true. Men har ingenting mera att säga typ förutom att innan när mamma skulle leta efter min bikini i garderoben så slänge hon verkligen ut ALLA kläder som jag har i min ena garderob, har en till med lika mycket kläder men ändå fan,  nu tvingar hon MIG att plocka in de, haha mongoooooo.. Men jaja, kollla på detta så förstår ni nog varför de blir jobbigt :-P





+lite utanför dörren också.


Kommentarer
Postat av: :D

har du någon pojkvän?

2011-03-03 @ 22:21:30
Postat av: my

HAHA det var inte lite kläder josse :D

var det jobbigt ayy lägga tillbaka dom ? ;) <3333

2011-03-04 @ 07:17:31
URL: http://myjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0