Dag 09 – Mina rädslor

Dag 09 – Mina rädslor
Är skit rädd för att "bli lämnad" eller vad man ska säga. Hatar att vara ensam, får typ panik om jag inte varit med någon på typ 2 dagar. Känner mig "lämnad" då eller vad man ska kalla det, "värdelös" kanske? Hah fan vet jag. Ne men kan man kalla sitt självförtroende "sina rädslor"? För jag har verkligen skit dåligt självförtroende, asso. Finns nog inget värre än det förutom en tjej som är ful och äcklig. Ne men, hatar verkligen mig själv typ. Tycker verkligen att jag är skit ful och hatar mig själv, aa ni fattar. Det är la typ det. Seya
FULFULFUL DÖDÖDÖDÖ

Kommentarer
Postat av: felicia

kan du inte gör printa detta så jag kommer med på din fina blogg och så kan du länka med för du är ju så jävla underbar och älskad och så . du är det finaste jag vet korv !

2011-03-22 @ 18:18:54
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0