godmorgon

Glad alla hjärtans dag era söta bloggläsare (ALLA SKA ABSOLUT INTE TA ÅT SIG!!)


Vaknade typ precis, mina gratissms är slut så alla vet men ni kan snart smsa mig igen för hålller på att fylla på nu =DD Thihi, och ni som skrev igår på msn jag kunde inte skicka på msn vetifan varför xD jaja nog om det.. Idag vet jag inte vad som händer förutom att.. Jag ska duscha & sen fixa mig och gå till min kaninjävel-.- Sen ska jag ta hål i mitt andra öra där i bråsket haha eller så väntar jag tills Julia gör det men vet inte när vi ska ses men vi får se :)) Och så mycket mera vet jag inte, men vill tacka er bloggläsare för min statistik har höjts balla mycket på sista tiden men kanske är pågrund av min uppdatering, för JAG tycker faktiskt att jag uppdaterat balla mycket dom senaste dagarna =DD älskar mina bloggläsare, eller okej inte alla.. Men dom flesta skulle jag väl tro thihi.. Take care
Felicia denna dagen.. HAHAH, åååhh ser ni de är typ vår på bilden? =(

Kommentarer
Postat av: felicia

mitt hår -.-

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH ser cp ut ju typ dampstälning

mina rosa converse <33333333333333

2011-02-15 @ 14:33:17
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0