dag 11 – mina syskon

Okej hmm.. Har 3 syskon, Amanda, Gustaf och Nils.
Gustaf:
Världens fetaste bästa lillebror hihi. Han är alltid helt kaxig men ändå världens snällaste ibland hihi, hatar honom alltid samtidigt som jag alltid älskar honom hehe, konstigt men sant, fulefan haha =DD

Nils:





Min äskade ginger hihi. Du är bara elak mot mig när jag är elak mot dig, typ. Fast på sista tiden verkar de som att du har fått mens eller nått, jaja hatar allid dig samtidigt som jag alltid älskar dig.
Amanda:





Jag och min syster bråkar alltid, eller okej vi kanske är  vänner 1/100 timmar typ, om ens det. Vi bråkar & slåss oftast för småsaker, typ hon sanckade inte med mig förutom när hon ville säga nått elakt på fyra dagar för att jag åt upp den sista kladdkakan, haha wtf. Jaja nog om henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0