Hiss&Diss

det var så jävlar längesen så jag gör det nu! :D



* fint väder - asso att vi har haft faktiskt ganska bra väder i sommar, tycker jag :) iallafall på ställerna jag varit, tex. (halmstad, sundsvall, göteborg, gislaved) och ah :)

* blåbär - asso det är så jävlar gott typ att baka BLÅBÄRSpaj!

* mina nya bästavänner - qendresa, helen, susan (vilma och alma) det var ett tag sen jag blev det med alma och vilma men vi har kommit närmare varandra och sådär på sista tiden nu :)

* tält - just love it, asso man får så jävlar härliga minnen i tältet :)

* att min kanin är tillbaka - saknade honom skit mycket faktiskt.. :(



* skolan - sure det ska bli kul att träffa alla kompisar igen! men asso lektionenerna!? *spyr*

* ALLA SOM KLAGAR PÅ ATT JAG GILLAR JUSTIN BIEBER - fetaste dissen! asso shit låt mig? vad fan har ni med det att göra ni kommer aldrig få mig att ändra MIN åsikt om MIN älskling<3

* gislaveds väder just nu - det finns fan inget att göra när det är tråkigt väder typ fan :s

* ali, qendresa, helen och susan - fan har inte sett dom på 1000 år för dom alla är på semester förutom ales men har ftf inte träffat henne men ska imorgon! *happyface*

* läxor - inte för att jag gör några men asso när man verkligen måste om typ mamma vet att jag har läxa :P


Kommentarer
Postat av: Q E N D R E S A

hahaha du är för go :)

2010-08-14 @ 22:29:33
URL: http://qendrezas.blogg.se/
Postat av: Emma

bra blog:)

jag stör mig också på att folk ska hålla på bara för att man tex gillar justin. Det är väll nte deras problem och om inte gillar han behöver dom inte bry sig !

2010-08-14 @ 23:24:54
URL: http://emmaasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0