FYFAN VAD VI HADE...

kul igår :O vi typ hade med oss datan till tältet så vi satt och tittade på massa youtube klipp, typ fula katter och sånt, och alltså.... så mycket jag och felicia skrattade går inte förklara :O sen typ spelade vi skip-bo eller vad man säger, sen drog typ jag och felicia och hämtade ägg, sen kastade vi på några trappuppgångar, förlåt mamma :( HAHAH men kul som fan vaaaare, men det var bara jag och felicia :) sen drog vi in och ringde heta linjen och sa något i stil med: hej, jag läste på en blågg, pojke skrive han är böog, pojke pussar på pojkar... han skriver han går på gay klubb, &dansar.. HRAM! sen sa vi typ: hej, den dära roterande dildon du har besällt har nu kommit, jag vet nog allt vad du tänkte på när du beställde den din lilla snuskis.. sen typ: dina fisar är så äckliga, man kan fånga dom, men inte måla dom blåa, men lila går.. sen: gud vad du är äcklig, står du och kissar?? vi ser dig genom tältet.. i tältar på din skortsten!!!! ok skit långt inlägg jag veet, meen ska typ träna vid 2, ska bli niice :) felicia hänger på, aja puss<3
detta vart vi inatt.....
ringde heta linjen.....


kastade ägg.......

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAHHAHAHA!

vad är nummret till hetalinjen? :P

2010-04-17 @ 17:15:11
URL: http://onlyerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0