Jag älskar min...

Moa jättemycket! Och jag vill inte att hon ska må dåligt. Jag mår inte bra när hon mår dåligt. Kan ni människor inte tänka på hur andra mår!? Ni typ fattar ingenting. Hoppas verkligen att ni får må som Moa mår någon gång! Jag hatar se fok ledsna. Särskillt såna som är mina vänner och bästavänner! Jag tycker ni ska sluta med det! Och om ni inte vill ha Moa så är ni ingenting att ha era jävlar äcklen! Moa: du betyder jättejätte mycket för mej! Och jag skulle inte kunna föreställa mej ett liv utan dej! Jag hatar att jag bor i Gislaved, vill bo nära dej. För vi träffas inte alls ofta. Det stör jag mej på:( Tänker nästan alltid på dej♥ Vill inte att du ska må som du gör! För jag orkar inte se dej såhära. Jag tycker du ska skita i dom men du gör som du vill! Men jag tänker nte se dej såhära mer så jag tänker göra någonting åt saken, jag ska verkligen försöka göra allting för att få dej att må bra igen Moa ♡ jag älskar dej mera än vad ord kan beskriva! Du ställer verkligen alltid upp för mej. Och jag tänker alltid finnas här för dej! Vad som än händer, vi har typ bara bråkat en gång. Vi har inte känt varandra alls länge, men det känns som om jag har känt dej hela livet! Vi har inte så många minnen tillsammans! Men dom vi har är verkligen bäst! Oförglömliga! Vi är oslagsbara tillsammans. Ja älskar dig ♡♡♡♡


min sötnos som jag älskar jättejätte mycket! som betyder obeskrivligt mke


Kommentarer
Postat av: moah,

nawh (':

josse,

jag älskar dig så mycket .

du är bäst älskling §

vet du det ?

du betyder något så stort älsk<3

kärlek till dig tjejen §

2009-12-12 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0