adolf hitler

Någonting jag stör mig på riktigt jävlar mycket är att det skämtas om Hitler på youtube. Asso. Hur jävlar kul är det? Han dödade miljontals av människor. Hur fan kan man göra skämt om det? Det är sjukt, det är verkligen det. Min gammelmormor har varit i ett konsentrationsläger, men hon klarade sig. Och idag lever hon här i Gislaved. Men nästan resten av min släkt, dog där. Förutom dom jag har idag då eftersom att dom inte fanns då. Aja, tycker iallfall det är hemskt att skämta om det. Så många han gasade och sköt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle visa dina bieber tröjor irl var när du fick hem din lila jb,ju?:P

2011-03-12 @ 14:07:31
Postat av: Anonym

hahahhahahha jävla jude :O

2011-03-24 @ 15:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0