frågor streck punkt streck

Vad heter du? - Josephine Lekman (Bieber) HIHI
I mellannamn då? - Ifall man inte har nått mellan-namn då?
Vart bor du? - Gislaved
Trivs du där? - Helt seriöst, jag älskar Gislaved.
Brukar du läsa horoskop? - Ja ibland
Har du körkort? - Nej
Äger du några converseskor? - Jaa
Favoritdjur? - Kossor, grisar.. Haha ne men typ katt, hund och  kanin :) och fiskar
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder mest
Senaste konserten? - Minns seriöst inte
Dricker du? - Nej haha
Festar du? - Jag och linda festar hela tiden, hahah nej men ibland
Sprit, cider, vin eller öl? Hah cider
Brukar du bli för full? - Ne
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - Nej. 1. Det tar lång tid och 2. Det är svårt och jobbigt
Bläck eller blyerts? - Både och fan, beros på vad man ska ha det till haha
Mc donald's eller burger king? - INGENTING USCH
Är du allergisk mot något? - Nej, eller jo.. Mot äcklen
Äger du ett busskort? - Ne fan
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Vit? :o Haha
Vad åt du till frukost? - Åt frukot vid 3 men om man kan kalla de frukost så macka.
Hur ser du ut idag? - Som jag brukar göra antar jag väl
Nästa mål i ditt liv? - Träffa Bieber
Vad såg du senast på tv? - På tv fyra sport eller vad de va, eller nej. Teve fyra, jag skulle sätta på teve fyra sport för Justin va med där hihi
Hur svarar du i mobilen? - Aa hallå eller Hallå
Vem ringde du senast? - Ali
Antal timmar sömn inatt? - 5
Sov du ensam? - Nej med Linda och Felicia.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Olika


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag Linda och Felicia
Såg dig gråta: Mamma
Fick dig att gråta: Amanda jävel
Du gick på bio med: Helen, patrik och Linus.
Du gick på stan med: Julia, eller mamma kanske det var. Minns inte haha
Skällde på dig: Vet inte
Skickade ett e-mail till dig: facebook<3



HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Säger aldrig "jag älskar dig" utan att det menas någonting med det, förutom till nasr
Bråkat med ditt husdjur? - Ja haha
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Jaa 

SAKER


Tar du droger? - Ja varje dag duvet, nej
Dricker du?- Nerå
Vad är du mest rädd för? - Ingenting
Vart vill du gifta dig? - Där Justin vill gifta sig hihi.
Vad hatar du verkligen? - Dig du borde veta vem du är, lögner, såna som ljuger, aa ni fatta
Har du varit kär? - Jag är kär
Har du ett jobb? - Ne
Gillar du att ha folk omkring dig? - Beror på ifall det är folk jag tycker om :')



Kommentarer
Postat av: Pappa

Du heter Nilsson!!!!!

2011-02-20 @ 13:53:53
Postat av: felicia

HAHAHAHAHAHHAHA NASIR HAHAHHAHAHAHAHHAHA

2011-02-20 @ 14:40:30
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0