hemma nu!

Tja. Hemma efter en helt grym dag faktiskt =D Hanna kom till mig någon gång vid 3. Sen cyklade vi till ica och köpte marsmellows eller hur de stavas hehehhe chips och dricka. Sen drog vi till båraryd där Jonte, Eric, Hugo, Johan och Ludde va. Så tänkte Jonte och Hugo slänga i mig hahaha Jonte bara lyfte upp mig och gick till vattnet?? Men fick loss mig så hoppade i själv. Sen drog vi vidare till Gislaved där vi träffade Philip, Anton och Emil. Så chillade vi på studsmatta osv. Sen vid halv 8 drog Hanna hem så var jag med dom själva. Vi drog till skolan osv, sen drog Anton och sen Emil så tog jag och Philip följe hem, göttans! ;-D Snacka med Felicia nu som ångrar allt hon sagt typ. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0