svar på frågestunden / igårkväll

JULIA
vem är din allra bästa vän? Svar: Du och Qendresa :-)
Varför är jag så bra??? Svar: På? ;-) Haha ne men fråga dig själv
Vad hade du gjort om jag dödade justin? Svar: Det hade du aldrig gjort för du vet hur mycket jag älskar honom(a) Men om du hade gjort det hade jag dödat dig HAHA
Är du hungrig? Svar: Inte längre du bjöd mig på linnea innan sen åt vi pizza...
ska vi gå ner? Svar: Vi är inte längre men vi gjorde de innan när vi va haha
Ska vi baka i helgen? Svar: Visst
Frallor? Svar: -.- Mm sockerfria tönt =(
Favoritmjölk? Svar: Röd eller grön
Bästa minnet med mig? Svar: Alla fan hahaha men när du " råkade " sparka mig i magen så att jag ramlade ner HAHAHA, när vi hade grädde krig, när jonte och dom kom till dig hade vi riktigt kul också :-)

Annie
hur känns det att börja lundåker nästa termin? :) Svar: Skit bra faktiskt :-)
hur många unika läsare har du per dag ungifär? Svar: Om jag uppdaterar dåligt så ligger det runt 50-70 typ. Men när jag uppdaterar bra typ 80-200. Helt olika från dag till dag. Mitt rekord är typ 493 eller nått
finns det något du verkligen ångra med dit liv hitills?, Svar: Ja, det finns det helt klart.

Ebba
varför är du så egoistisk och inte dela med dej av din söthet? Svar: Går det dela med sig eller?
vad tycker du om mej, exakt? :: Svar: Vet inte varför undrar du
vem är din allra bästa vän? Svar: Julia och Qendresa :-)
vad valde du för språk? Svar: Svenska och Spanska
vem hoppas du mäst på att du kommer i samma klass med i lundåker? Svar: Thea, Nadia, Alva, Amelia och killarna osv.
kom itne på mer (A)<3 Svar: Okej

My
vem är din bästavän? Svar: Läs där uppe
vem kommer efter justin ? asså idol eller så. Svar: Ingen fan, dom jag lyssnar på :-)
kissie/foki? Svar: Foki
kommer kanske mera någon dag :) Svar: Okej haha 2late

Ida
vad tycker du om mig? Svar: söt och omtänksam finns där osv, snäll? :-D
varför är du så sööööööööt? kan du inte dela med dig haha :( Svar: Haha jag behöver inte dela med mig till dig du är redan sötis
vill du umgås mera med mig? Svar: Ja varför inte? :-D
puss<3 Svar: Pusss

Ida Andersson
vem gillar du ( utom justin ) ? Svar: Haha kan vi nte ta det på sms
vem umgås du mest med ? Svar: Julia typ
varför är du så fin ? Svar: Det är jag inte. Du är det därimot
hur hittade du justin , asså sökte du på någon låt bara elller visade någon dig ? Svar: Ne hittade han på youtube på "rekommenderas för dig" Hehe.
vad tycker du om mig? Svar: Söt, snäll och rolig
vem / vilka är dem personerna som står dig närmst ? Svar: Julia och Qendresa
Vad tycker du om lundåker ? Svar: Vet inte har bara varit i z
vilka bloggaar läser du ? Svar: Skit många orkar inte skriva hah
varför älskar du justin asså , för att han e söt eller asså om du tycker han sjunger bra eller a :) ¨ Svar: Både och!

Alva
Vilka bloggar läser du ??:) Svar: Massor
vilket språk har du valt ? Svar: Svenska och Spanska fan haha
Tycker du det ska bli kul att börja lundåker ? Svar: Som faaaan
Kenza/Fokis ?? Svar: Kenza
Vf är du så söt ?? Svar: Det är jag inte du är
Vilken gislaveds blogg tycker du är bäst ? Svar: Många
Bästa bloggen ? Svar: Justins fan blogg
Varför gillar du Justin? hahahha Svar: För att han är snyggast bäst finaste gulligaste snällaste osv
Vem / vilka är din/dina aldra bästa vänner? Svar: Redan skrivit
Vem gillar du? Svar: Vet du ju redan
Vilka vill du gå med på lundåker ? Svar: Har jag redan skrivit  :-)

Samia
Är jag söt? Svar: Jadå
Vilken skala skulle du gett dig själv om du skulle fåt välja? Svar: Fattar inte xD
Har du rökt nångång? Svar: Ja
Har du snussat nångång? Svar: Aa
Vilken kändis gillaru efter justin bieber? Svar: Alla som jg lyssnar på
Är du glad över att du kommer från sverige? Svar: Sverige?
Om du inte kom från sverige vilket land skulle du vilja komma ifrån? Svar: Kommer från tjeckien men okej :-)
Om du skulle få bytta dit förnamn vilket namn skulle du viljat heta? Svar: Vad vet jag hahha
Är du glad över att du är född 1998? Svar: Vem bryr sig ålder är bara en siffta
Vilka är dina vänner? Svar: Skitmånga fan haha
Vilken är din favofilm? Svar: Never say never
Vilken är din favogodis? Svar: ALLT TYP
Gillar du mig som vän? Svar: Jadå?
Ser du fram imot sjuan Svar: Somfan
Vilket alag skulle du vilja gå i? Svar: 4:a
Ser du dig själv som en mogen tjej? Svar: Ja
Har du någongång bitchsläppat några/någon? Svar: Ja
Har du någon gång ångrat göra nåt? Svar: Ja vem har inte
Är du kär isåfall vem? Svar: säger sms
Vilken är din favo sport? Svar: Vet inte riktigt
Gillar du läsa? Svar: Nej

Någon som leker Alva
vrf är du så kaxig mot folk i 4 och 5 Svar: Vet inte ens vad du snackar om för snackar inte med någon i dom klassena förutom Magdalena och Kim och dom är mina vänner hah

Eric
Visst är jag grym på paint? Svar: Ja på att göra mig extremt ful
Varför är du skit kaxxig mot alla som går i 4an 9 5an? dom blir faktiskt jätte ledsena! Svar: HAHA sug
Är min blogg bäst? Svar: När du uppdaterar så
Är jag cammarN? Svar: Aa fifan

Kajsa
Vem är din allra bästavän? :) Svar: Har fått många frågor om det nu alltså.. Haha Julia och Qendresa :-)

JohandJohnssson
tycker du johan elwing är söt Svar: Jadå
är du kär i eric heinikoski Svar: Nej
vad tycker du om julia malmberg Svar: Snäll, fin rolig och omtänksam

Stephanie
Vilka bloggar läser du :) ? Svar: Bara för att så många har frågat så skriver jag de haha.. Justins fan blogg, Julias, Qendrezas, Amandas, Ninas  (euw) Nikolina, Anna, Julia, Alvas, Amelias, Johannas. Aa det är typ dom :-) Kanske glömt någon menmen

Vilma
vad tycker du om min blogg (design/header)? Svar: Du uppdaterar aldrig din blogg typ haha du har bloggpaus så vet inte hur jag ska svara
om justin skulle falla för dig, vad tror du han skulle falla för då? (alltså ansiktet eller kläder osv). Svar: Ingen aning faktiskt.
om du skulle få chansen att bli tillsammans med justin OM du lämnade alla dina vänner vad hade du gjort då? Svar: Hade inte direkt lämnat alla mina vänner för en kille, för när vi gör slut (om vi hade det) vem skulle jag vara med dom? Och mina vänner betyder alldeles för mycket för att jag ska lämna dom över en kille även ifall Justin också betyder för mig.
Vad tycker du om att jag ska flytta/hur känns det eller så? Svar: Haha jag umgås aldrig med dig längre så asso det är ju inte direkt så att någonting kommer försvinna ur mitt liv eller hur man säger hahhah

Qendresa
gillar du någon just nu? Svar: Ja
brinna upp eller drunka? Svar: Brinna upp
hoppa från ett berg eller från ett träd? Svar: Träd, eller ifall jag ska ta självmord berg haha
Är min blogg bra? Svar: Ja :-D
favoglass? Svar: Olika, på sommaren isglass eller kulglass<3<3
hur många gånger har du varit kär? Svar: 2 haha.

Emelie
Vem är snyggast i Gislaved? Svar: Sebbsson
Nämn 3 kändisar du tycker är snygga, FÖRUTOM han bieber. Svar: Channing Tatum, Jessica Alba, Zac Afron
Vad vill du bli när du blir äldre? Svar: HEMMAFRU! :-D
Vad skulle du säga till bieber om du träffade han? Svar: Hade nog fått panik och svimmat haha
Din favorit affär? Svar: H&M (förutom att dom har så stora storlekar hahha)
Din favorit låt? Svar: Baby och Pray. Efter kommer alla Justins låtar :-)
Din favorit färg? Svar: Lila, vit och svart.
Din favorit person? (jag självklart, men ändå) Svar: Hahaha, det finns många!
Den personen du skulle kunna dö för? Svar: Finns också rätt så många. Typ
Vem litar du på mest? Svar: Mina närmaste, bästavänner och några i min familj.
Vem är din bästa vän? Svar: Julia och Ales :)

Säg till ifall jag har glömt någon för det blev lit ekonstigt hehe. Igår så bastade vi, satt och snackade där inne. Emma kom aldrig. Vi typ duschade varandra innan vi drog in i bastun HAHAH tog lite kort på det. Innan vi drog till mig stack jag och Julia och köpte en stor jävlar chokladkladdkaka typ. GISSA VAD JOHANNA GJORDE!??!? NÄR HON DUCHADE MIG HÖLL JAG I DEN OCH SÅ SPRUTADE HON VATTEN =( Haha, den va fan hel men den gick typ inte att äta, men jag och Julia käkade dne ändå HAHAH. Sen stack vi och följde Johanna vid 1 typ. Kom hem runt 2-3. Vi tog ju lite bilder också som kommer nu HIHI.

Kommentarer
Postat av: A M E L IA ♥

men josse nu hann ju inte jag skriva några frågor ;) ♥♥

2011-03-27 @ 15:25:49
URL: http://ameliafaldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0