My mother sucks

Jag är bäst helt klarrrrrt!!! Hahah, Ebba kom till mig för en stund sen så skulle min mamma iväg nu så brottades jag med min mamma för fick inte baka hahaha.. Så jag brottades med henne hahaha såklart vann jag. Hah då vet man till det är slagsmål på riktigt ;-) Jag och Ebba var ute och tog lite bilder också helt soft :-) Imorgon ska jag träffa Ales tror jag. Får la hoppas det iallfall. Ska dra ut och fota Ebba nu även kallad för egot. HAHA hon tar alltid egobilder med min kamera som ni kommer få se snart. HAAH nu hon ba  " Nej fyfan helvete om du lägger upp dom är vi inte vänner då jävlar " HAHA, im so scared. NOT. Ne men ska sluta skriva nu helt jobbbbbbbigt ju hahah puss nu kommer bilderna på egot
Orkar inte mera för de tog 10 minuter för den bilden hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0