IM BACK SWEETHEARTS

Alla läsare skickar sms och skriver på facebook att jag ska börja blogga igen så okej! Min helg har varit super, har funnits ledsamma stunder typ också, men det har löst sig om ni fattar! Tog lite bilder innan som jag slänger in, eller okej.. Inte lite vi tog runt typ 200 bilder haha. Men kommer inte lägga upp någon "bildbomb" direkt. Utan kommer typ 2 bilder åt gången i varje inlägg, ibland lite andra också hehe! Ska lägga upp oufiten i fredags också när jag åkte till Jönköping, tog kort på den i fredags. Mamma dampar nu också och tycker jag ska gå ner på mitt rum haha hur jobbig kan man bli?? Slänger upp två bilder nu som Julia också la ut, bjuder lite på andra bilden haha ser ut som stryk, nu vet ni.
Haha sista bilden, elit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0