ha kvar bloggen

Har bestämt mig för att ha kvar bloggen, om ni fortsätter kommentera så. Var på alagsmatch med Ebba, Julia och Johanna. Ebba försvann lite då och då menmen hahaha.. Sen efter skjusade Ebbas mamma mig till Julia så jag kunde hämta min laddare till datan, de va ju lite bra hehe.. Så jag slipper ha våran gamla. Hörs senare, eller imorgon.
Förövrigt så är min facebook sönderspammad med händelser, helvete haha. Ska lägga in bilderna i datan nu, har bara do i den andra datan så slänger jag upp en bild på mig occh Julia, waaait..
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt, bra att du ska ha kvar den

älskar verkligen din blogg

2011-03-06 @ 20:21:17
Postat av: my

bra att du har kvar den sötis! <3333

2011-03-07 @ 07:08:26
URL: http://myjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0