goodnight

Säger godnatt till bloggen nu, men ska vara social en stund till på msn. Hatar söndagar man kan verkligen inte sova hahaha helt synd.. Imorgon ska jag träffa Ebba en stund efter hennes träning tror jag, får se när jag uppdaterar. Men ska försöka uppdatera i skolan, eller efter skolan. För ska nog hem innan, ska bli tråkigt med skola imorgon ahha inte pepp på det men ska bli kul att träffa alla eller så! Kommer väl typ gå upp 10 minuter innan skolan börjar som vanligt hahah.. Ska beställa hem lite skjortor tror jag, alltid när jag köper grejer blir det bara Justin grejer/kläder så ska satsa på en skjorta och lite andra tröjor nu.. Aja ska la börja dra mig nu, borsta tänderna och sätta på mig någon t-shirt som jag kan sova i, aja anteckna haha puss

Kommentarer
Postat av: julia

sv; you 2 <3

2011-03-06 @ 22:37:42
URL: http://juliezh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0