en pojke som aldrig kom

Tjenare. Skulle möta en kille vid 12 vid skolan, eller jag och Felicia och Alexander då. Så stod vi och väntade en timme hahaha men han kom inte. Vi kom la hem runt typ kvart i två eller någonting. Haha, tog med hundarna också dom frös typ ihjäl för tog inte på deras kläder hahaaha. Synd om dom faktiskt. Aja, bärde Abbe hela tiden typ så jävlar lat som han är. Ska ladda min kamera nu tror jag så vi kan ta några bilder. Vi ska la inte sova någonting idag om jag itne tänkt fel. Köpte 10-11 redbullar innan hahah. "redbullar" AHAHAHAH bullar.. Men jaja, ska sluta tjata nu så hörs vi senare eller imorgon. Eller inte imorgon utan senare på dagen puss på svansen
Hebbe
Hebbe och Abbe hahaha fula<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0