Dag 11 - Mina syskon

Dag 11 - Mina syskon
Har tre stycken så gillar la att jag har en del att skriva hah. Okej, har två lillebröder. Dom är snälla IBLAND men oftast kaxiga och sura haha. Även fast dom inte är så gamla (4 & 3) Så använder dom könsord hah, fast det är nog bara när dom blir riktigt ARGA! Typ som "din fula fi*ta". Aa itne så mycket mera att skriva om dom förutom att dom är riktigt jobbiga hahah. Sen har jag en syster, vi bråkar alltid, nästan alltid. En dag på 30 dagar är vi " vänner ". Så aa, men hon är la snäll när hon väl är det. Nu får det komma lite bilder på dom dååå..
Min syster, Amanda och min lillebror, Gustaf
Och min andra lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0