cdon<3<3

Hej bloggen har precis gjort min engelska tog min två timmar typ haha skrev en text på 5 rader om skottland men började typ lipa haha ne men helt jobbigt... Jaja min tröja jag beställde i söndags är påväg till mig nu från ica så den är la här imorgon typ!! Och du som undrat om jag kan lägga ut alla mina Justin tröjor på bloggen irl, eller när dom är tagna på mig eller så.. Ska fixa det när jag fått min tröja nu då, imorgon eller någon annan dag. Innan veckan är slut iallfall tror jag hehe. Ska försöka! Imorgon ska jag vara med Ida :) Skit längesen fan så det blir soft har saknat henne faktiskt hehe.. Får la se vad vi hittar på, ska slänga in en bildbomb på älsklingen som fyller 17 idag, grattis igen!!!! PUSS
hahahaha alvas min... och jag är medveten om att jag ser tjock ut men orka bry sig detta är en blogg man ska bjuda på sig själv

Kommentarer
Postat av: ALVA:)<3

JOSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<3<3

2011-03-02 @ 07:21:53
URL: http://alvaajohansson.blogg.se/
Postat av: moa

okej, men vilken storlek använder du? om du använder s på dom som är skinny youth är du smal, hehe

2011-03-02 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0