Qendresa Shala

En vän som jag känt ganska länge, också en vän som jag kan lita på till 110%! Umgicks med henne hela sommarlovet typ, vi var i båraryd, vi åkte runt på stan, tog kort, sov i tält, allt möjligt! Men vi har inte umgåtts nu i vinter eller någonting sånt, bara för att vi bor så långt ifrån varandra och hon har alltid läxor när man orkar haha. Jaja, det måste vi verkligen ta igen i vår, sommar och sånt. Saknar verkligen dig, du är bäst! Får alltid mig på humör när jag behöver det och är en vän jag vill ha kvar livet ut. Du är skit snäll & verkligen as söt! Hihi, hade lätt velat se ut som dig göllet! Aeah men vi måste verkligen vara snart. Säg till när du kan. Ser dig som min egna syster, fast en jag älskar hihi! Du är underbar.









I love yoooou!!! ♥


Kommentarer
Postat av: QENDRESA

Jag saknar dig gumman! :-( klart vi måste vara, älskar dig sötis <333333

2011-01-30 @ 23:33:23
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0