Nina Bieber

okey rubriken skrev jag mest för att reta henne.. ne men aa ska skriva ett inlägg om ninisen nu soooooo..

nina har jag ändå känt rätt länge, hon är en skit bra kompis haha as rolig, snäll och sånt, finns där när man behöver någon att prata med osv. hon gillar typ att fota och sånt, hon älskar att åka skidor också hur man nu kan göra det (?) aya, hon är en söt filur iaf hehe. minns när jag hon & anna var hos anna och tog bilder tror ni sett dom hahaha som vi såg ut, eller aa jag, sen när vi varit dom andra gångerna och så du förstår vad jag menar hehe så har det varit ballekul =) .. vi har typ samma humor så det är ju ett + i kanten. hahaha, ne men denna människa suger hästballe, haha ne de va elakt! hon gillar verkligen justin bieber, hennes idol :) hahahah.. ne men hon gillar typ såna man inte ska gilla (?) såna fula jävlar.. hennes blogg handlar väl mest om hennes vardag/kompisar/ostbågar HAHAH & sig sj & sin söta hamster, hahahha hon tycker den är ful men den är fan riktigt söt =( vet inte vad jag ska skriva mera om ninisen förutom att jag älskar hennes humor och henne! hon är bäst, efter mig =) .. vi umgås inte så mycket vi snackar mest på msn och sånt men träffas vi irl så snackar vi ju osv hahahha intressant... ska slänga upp lite bilder på sötnosen också wait, hang on.


jag sa ju det.. NINA MED SINA OSTBÅGAR!!!!!!!




jag älskar dig huehuehuehue
besök hennes blogg här --> http://ninaaftw.blogg.se


Kommentarer
Postat av: N I N A

hahahhahahahahha naw dsm ska skriva inlägg om dig nu :D:D:D:D hahhahaha och fuck justin bieber -.- HAHHA puss <3333

2011-01-31 @ 00:12:29
URL: http://ninaaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0