Melania & Ebbisen <3

okej vart fan ska jag börja?
melania: glad att vi fått upp kontakten & sådär igen, vi bråkade fan i mig ett halvår, skitlänge typ, kallade varandra "hora" och sånt face2face och sånt, sorry for that. iallfall, vet inte hur jag ska kunna förklara hur mycket jag älskar díg, tänk alla våra minnen asso shit.. när jag gick sådär hahaha och du kissade ner dig av skratt så kom din mamma & hämtade oss och vi flög över alla guppen hahah typ som en flygande bil, fan va kul de va fast de va ju ett tagsedan, när vi solade utanför keso, när vi spred ut papperna om kötbullen, fläskkotletten & spagettin, hahaha asg. när du cyklade in i en lyckstolpe när jag bet på klubban, fifan vad god den va hehehehe.. jaja, du betyder otroligt mycket för mig & jag hoppas att vi kommer vara vänner livet ut, samma med dig ebba förutom minnerna då hehe, men jag älskar verkligen er båda två obeskrivligt jävlar mycket, ni är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: ebba

varför lägger du ut sånna fula bilder på mej ? :(<3

2011-01-26 @ 11:47:02
URL: http://ebbbasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0