HAHAHAHAHA OMB

läste precis igenom hela min blogg typ! :O
1.  fan vad mobbad jag var i början av bloggen, seriöst satt allvarligt och skrattade åt mig själv& mina inlägg

2. min blogg på sista tiden har handlat väldigt mycket om Justin, men ska ta nya bilder med min kamera så ah ska ni få lite som inte handlar om han. men nått inlägg om dagen kommer garanterat vara en justin-bild i. får se när jag tar dom nya bilderna.


de va de för tillfället typ, är hos pappa har bara gamla bilder där. så blir laaa någon gammal dåååå
JÄVLAR VILKEN GAMMAL BILD! minns varför jag såg ut sådär.. jag hade utegångsförbud, så hade jag precis vaknat.. så sa jag att jag skulle gå till q8 bara snabbt för att köpa godis eller va de va, så gick jag till anna hihihihi.. helt äckligt gammal bild & ful på mig hehe saknar våra tider :)

Kommentarer
Postat av: anna

JVL siken bild aso :O HAHA

aa dsm :P

2011-01-08 @ 14:26:35
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0