svar på tal /heeeeejsan

Pappa om frågor streck punkt streck:
Du heter Nilsson!!!!!
Svar:
Gör jag inte alls de :-)

Hej! Kom hem från Linda för en stundsedan, vi vaknade la någon minut över ett. Drog direkt och åt frukost, det var ju såååft. Haha, innan vi somnade igår satt vi först och skrev på Lindas golv:
Tog bilden från Lindas blogg, hehe hon redigerade över bilden så man inte såg vad vi skrev =DD

Iallafall, sen satt vi på en film och somnade till den. Sen nu när vi vaknade då följde hon mig hem, och ska städa nu. Både mitt rum och altanen och kaninburen, KILL ME. Haha, jag och Linda tog lite bilder igår också innan vi drog hem till henne så slänger la upp dom senare när jag hinner, puss.

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha super kul fan! måste göras om :D <3

2011-02-20 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0