Jacob IDIOT Norin

HAHA, när jag skriver "IDIOT" tänker jag på en sak i skolan. Vi var ute, eller aa han var inne och vi får verkligen inte det så stod vi utanför dörren, så gick våran lärare förbi så gömde han sig, sen stod han i dörren och tittade så gick våran lärare förbi så han fick kvarsittning bara för att han inte var ute HAHAHAHAH dog!! de var verkligen as kul. Jaja, han är verkligen en skit bra vän när han inte dampar för att han inte får som han vill. Han är skit snäll och finns alltid där när det hänt något& han ska veta att jag alltid finns för honom vad som än händer. Hoppas att vi är vänner sålänge som möjligt också! Älskar dig kompis =) nu ska jag hitta lite bilder på honom och lägga in, hoppas det finns någon fan haha





gulligt

Kommentarer
Postat av: NoriN:3

Kunde du inte tagit två lite bättre eller nyare bilder? haha?

2011-02-06 @ 13:05:12
Postat av: NoriN:3

Grymt;) Älskar dig med kompis =) <3 Finns I alla lägen ^^

2011-02-06 @ 13:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0