homehomehomehome

Driver, haha. Har varit med Felicia idag hon hjälpte mig att städa, tack :)♥ Sen åkte vi till dagiset för jag hittade någos mobil ute så skulle lämna tillbaka den till någon haha så fick 100 kronor hiihi, drog hem till Felicia efter det. Kastade ett skit stort äpple på henne hahaha dog av skratt, sen mötte vi Johan haha, vi satt la mest och skrattade åt Felicia när hon var liten haha helt söt. Jaja, nu ska jag typ snart gå och duscha och försöka få någon Ahmed att sluta skriva till mig-.- Skit jobbig. Haha, hörs.
RRRRRRRRRRRRR-ANDOM.

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA omg äpplet va lågt och bilderna med :(

2011-02-21 @ 21:25:19
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0