godmorgon bloggen

Vaknade för inte så längesen. Har skit ont i mina öron =( Eller okej bara i ena, där jag tog i bråsket igår. Känns skit skönt att det är lov, får se vad som händer men lovet ska jag spendera mest med vänner =DD Så det så. Haha, igår spelade jag in massa videos på Julia, eller okej 3 när hon svarade på frågestunden men sen lägger hon ut det i text och det tog 30 minuter att spela in, haha svikare =( Ne men.. Ska nog upp och äta frukost snart, skit hungrig. Har inte ätit sens, okej igår klockan halv 10. Hehe, ska ut till min fula kanin snart också, och sen kanske hämta mina underbart fula fiskar thihih.. Hörs snart, puss
Jag var fortfarande lite brun för typ två veckorsen thihi. Men nu typ inget =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0