dag 07 – den här veckan

Minns inte Måndags & Tisdags, minns faktiskt bara från onsdag. Så ah. I onsdags gick jag till Julia så var vi en stund sen tog jag bussen hem, samma på Torsdagen, fast då tog jag bussen hihi och efter ett tag kom Emma. Sen på fredagen åkte jag till Julia direkt efter skolan och sov hos henne, det gjorde Emma också, så kollade vi på filmer och typ snackade och skrattade som fan haha. Sen på lördagen vaknade jag hos Julia med Emma så vi drog till lidl och köpte grejer att dekorera muffins med så bakade vi två satser, as goda. Hehe, sen drog Emma hem så då var jag och Julia, vi satt vid datan/åt/blev sminad/tog kort/fick mina naglar fixade/fick min lugg klippt. Så det vart kul, sen tog jag bussen hem vid 11 typ och då satt jag bara vid datan och sov hihi.. Och senare idag ska jag åka till Julia och vara där får se om vi kanske drar någonstans! =DD


ska snart skriva ett inlägg om denna bojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0