dag 03 - mina föräldrar

Okej mina föräldrar.. Haha bråkar med mamma sååå får se vad jag skriiver om henne. Min mamma heter Jenny Lekman haha borde heta Lekkvinna ne men aa. Hon är typ 36 år tror jag. Hon har bruna ögon, rosa hår, eller hon säger rött men det är rosa annars är jag färgblind :) just like **** hahah.. Ehm hon har damp ganska ofta utan andledning men annars är hon la snäll förutom när hon är pedant och har damp, 23 timmar om dygnet då.. Hahaha ne men aa. Min pappa heter Daniel, vill inte säga hans efternamn för någon jag ogillar heter så =( .. Haha, han är 34 tror jag. Han har oftast inte damp iaf. Men jaja, jag älskar mina föräldrar.


Mamma


Pappa & Amanda, hittade ingen annan bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0