about båraryd, ica and bigbrother HEHEHE

TJA! :-D Va ju i båraryd igår med Ales, anna, bogi, stina, patrik 2 andra killar och susan. Dom andra behöver man inte ens räkna med ;-) OMOGNA like hellll. Aa men jag hade det roligt där iallfall med mina vänner, tog lite kort osv också och grillade korv hihi. Sen efter det drog jag, ales, anna och bogi till ica satt där en stund. Där träffade vi några och så. Sen drog jag hem och sen vidare till ica med Johanna, Julia och Nina. Sen drog vi hem till Julia och kollade bigbrother och efter det drog jag hem! Det är väl min dag igår typ? Idag kanske jag ska träffa Ales ifall jag får tag i henne hihi. Ha det bra sålänge slänger snart upp dagens låt, eller morgonens. Vaknade faktiskt vid halv 9 idag, eller min syster väckte mig för va tvungen att sätta på mina bröder (MISSUPPFATTA INTE!) och sen lämna dom på dagis. Ska gymma idag också justdet haha.
Vill ju inte att ett äckel ska synas på min blogg! :-)

Kommentarer
Postat av: felicia

me like

2011-04-20 @ 15:18:05
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0