känner mig helt död

Hejsan. Har precis tagit på mig kläder, haaaha. Lite sen kanske men så är det ibland. Mötte Linda innan så gav hon mig min kasse som jag glömde där, ska käka våfflor snart och sen ska jag träna lite. Blir ju gymmet imorgon 4-6. Fast kanske stannar lite längre får se. Känner mig skit glad saknar inte någonting i mitt liv just nu. Har inte lust att träffa någon just nu heller, så ingen behöver fråga ha ha. Har lyssnar på Justin hela dagen hihi. Kändes längesen jag hade en dag med bara hans musik men de va bara 3 dagar sen eller någonting, så kan de bli ibland. Ne men känner att jag inte har någonting att skriva så säger hejdå nu, så hörs vi säkert ikväll! :-)

Kommentarer
Postat av: Qendresa

du är hihi <3

2011-04-03 @ 20:20:27
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0