boring shit

Åtta saker om dig själv!

1. Är du singel? - ja
2. Är du lycklig? - jaaaa
3. Är du uttråkad? - nej
4. Är du ledsen? - nej :-D
5. Är du italienare? - neeee
6. Är du cooling? -alltid
7. Är du från irland? - nepp
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? -aldrig varit? haha

 

Åtta saker om ditt kärleksliv!
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja

2. Har du någon gång blivit sårad? - ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? - mm
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - neeeepp

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? - ja mohahah 
7. Är du kär? - ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor? - yes tror de

 

Tio saker, två alternativ!
1. Kärlek eller lust? - vet inte va lust är så väljer kärlek
2. Hår eller ögon? -  ögon xd
3. Katter eller hundar? - både och 
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? – har mina bästavänner & sen har jag mina närmaste
5. Tv eller internet? - internet ifall inte justin är på tv
6. Coca-Cola eller Pepsi? - coca cola!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - beros på humöret
8. Pengar eller lycka? - lycka eller hehe..... ibland pengar för man kan köpa lycka då<33<3
9. Dag eller natt? - både och, solen är framme på dagen hihihi

 

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - ja 
2. Brutit ett ben? - ja nyckebenet
3. Gjort nåt du ångrar? - ja??
4. Hoppat Bungee Jump? - nee
5. Ljugit för någon du tycker om? - har jag säkert haha
6. Ätit en hel tårta? - nee
7. Gjort bort dig offentligt? - jaa ahahhaa
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? - ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? - ja fan
10. Velat försvinna? - ja

 

Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde? - inga pengar på mobilen nu så vetifan
2. Telefonsamtalet du fick? - mamma
3. Personen du var med? - ebba
4. Roligaste grejen som hänt? - massa
5. Personen du sms:ade? - en snygging ;-)
6. Du kramade? - ida
7. Du senast skrev till på myspace? - ingen har inte de
8. Du kommenterade? - vetifan
9. Du tillbringade natten med? - ebba

Jag har insett att min senaste kyss: va onödig
Jag lyssnar på: justin bieber
Jag pratar: svenska
Jag tycker om: sebastian

Jag avskyr när folk: ljuger och är falska och äckliga som M
Min närmsta vän är: ebba ales felicia julia(?) a typ
Min första vän hette: inte fan vet jag
Jag tänder på: justin bieber
Den bästa känslan: när man är med sebastian hahaa
Om jag va ett djur skulle jag vara: ne jag vet inte
Jag kommer alltid att vara: ett fan av justin bieber :-)
I sommras: hade jag balle kul
När jag vill tänka går jag: och tänker
Innan jag går och lägger mig: tänker jag alltid på justin bieber
Just nu tänker jag på att: M&M är gott
Imorgon är det: tisdag
Jag vill verkligen: ha justin bieber
När jag borstar tänderna så:
borstar jag tänderna

När jag lyssnar på musik: använder jag mina öron

Nästa vecka: är det skola hah
Jag saknar: massor
Jag säger ofta: '"fan"
Nu är: jag med ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0