Jag saknar verkligen min systemkamera!

tog nyss kort med den även fast den är sönder :P det går tar kort & så men dom sparas inte, jag tryckte ju i minneskortet på fel håll så nu när man sätter i minneskort existerar det lixom inte.. nog om det!
idag vet jag inte vad jag ska göra.

are u ready? im sexteen and i thought that u be mine, i just to tweet u & text & call you and hit u on facebook all the time, but now youre gone so far along that i cant even find u, u now that feeling when u leave ur love and its right behind you? cant belive that u did me wrong, we were on iChat all night long, listening to out favorite song, she was wrong, i am gone, thought i loved her, never put no one above her, yes she was my lover but now INTO ANOTHER!!!!
haha fick bara ett ryck av att skriva Justins rap på baby :) erkänn bra text? iaf, nu ska jag typ fixa mig och så, vi hörs senare pusshej! :)
abbe & hebbe ni är söta

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: det hade varit förjävla bra.. ily

2010-09-26 @ 14:18:25
URL: http://emmeemme.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv:det kommer du göra ba chilla du har hela livet framför dig :) hjärta

2010-09-26 @ 15:25:51
URL: http://emmeemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0