Historien om mitt sim-kort....

Jag hade min mobil i sängen, sen kom min syster & så började vi bråka och den mobilen jag har är egentligen hennes, men lånar den. Så hon blev mycket arg när jag sa saker till henne som jag inte ska dra upp i detta kära inlägg. Och då fick hon syn på mobilen så hon tog den, sen när jag ville ha den, så hade hon tappat bort den Men jag hade ju som tur väl va tagit ut mitt sim-kort. Sen kom dagen då jag sov hos helen, på morgonen därpå gick jag ut för att möta nadia, men då tappade jag sim-kortet. Så då hittade ett par tjejer de & skaffade puk-kod, sen när jag fick höra det tänkte jag gå & kolla om det var kvar, först hittade jag halva sim-kortet & sen den andra halvan & ni vet den hära:
den guldiga saken där uppe, den som signerar alltså, fast på de simkortet jag har är den saken mycket större, typ över halva & de va brytet precis EFTER de, så tog hem de & testade AND YEY, pappa skaffade min puk-kod så snart går de smsa mig!!!
TACK TILL ER SOM LÄSTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0