I close my eyes and pray

for the broken-hearted, I pray for the life not started, I pray for all the ones not breathing. I pray for all the souls in need. I pray. Can you give em one today. I just cant sleep tonight Can someone tell how to make a change?


hej bloggen! inatt har jag inte sovit ett skit men har inte ens varit på humör för bloggning haha.. idag ska jag nog kanske träffa felicia ifall jag hinner sen blir det vidare till pappa som jag inte träffat på länge :') har luggit hela natten & lyssnat på min älskling, mest på pray måste ju lära mig den nu! :D naeh nu kommer en bild på mig som jag tog i chilithai när jag var där med felicia & susan hehe



kolla mina lockar i håret, inga stora men vill ha spiikrakt hår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0