sova hos thea hehe :)

skrev nyss värsta inlägget men det suddades, HELVETE! så det blir lite kortfattat, min dag har ja spenderat på sjukhuset med min lillebror som har opererat munnen, dom drog ut 2tänder osv... helt synd:( iallafall, jah sover hos thea idag........ ovanligt, naaat.. men iallafall, det kommer en bildbomb på MINA kattungar som jag hade innan som jag SAKNAR någonting otroligt.. <3

sötnos<3

jag o mitt blonda hår, euuuw



MAMMAN DORIS SOM FORTFARANDE JAG HAR :D:D<333333333

fettofamiljen +jag = HJÄRTA!

så söt<3


suddig bild.


jag skojar verkligen inte nu, men sommaren o allt med er var helt bäst o jag saknar er nått otroligt.. alltså att uppleva det ja gjorde med er va verkligen det bästa jag kunde göra med mitt liv, jag önskar att jag kunde få tillbaka den tiden så jävlar mycket. jag älskar er<3


Kommentarer
Postat av: julia (:

aw..... såsöta! <3

2010-03-08 @ 17:11:00
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: anna

awww josse så gulligttt :) om jag var du skulle jag inte kunna lämna dom så bara men vad ska man gör ?? :/ men så gudd dvad söta dom var :)>333

2010-03-08 @ 17:16:05
URL: http://anamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0