skolbildbomb.. =)

heej! Idag vaknade jag typ.. hmmm en minut över sju (för att vara exakt) Fixade mej och så sen kom Vilma till mej och vi drog till skolan.. Idag var faktiskt skolan skit rolig (jaa det är josephine som skriver) konstigt nog ja! :D Sen rasterna var helt otroligt bäst med thea, ska lägga in alla bilderna.. Dom flesta var bilder med thea också.. Men nej den lilla bebisen ville inte vara med på bilderna så va tvungen att sitta och ta bort hon från bilderna :@

(josephine smyger in i klassrummet på rasten)



HEHEHEHEHE..

how killed me? how did it?
(bilder från toan, med thea egentligen mmm..



bjuder på mej själv..
(bilder från ute)

kan man redan sola?

snygginen nadia!


jacob ville att jag skulle leka gangster, så yes

(när man ser våra damplärare ser det ut såhära när man inte får vara inne på rasten hahah)

sexiiiiigt mmm

lägg märke till att jag bara har en sko, som inte ens e min egen.......
så a det var sista, det kommer mera imorgon ;) det kanske kommer bildbomb från skola varje dag ? :D


Kommentarer
Postat av: nadiathabest.

kan du inte ta bort mig. så bilden blir fin?;P

2010-03-03 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0