jag saknar min.....

julia! så jävlar mycket, lixom. what happend? innan var vi som 2pussel bitar, som bara passade ihop med varandra. vi ska snart hitta på någonting jag lovar!
_________________________________________________________________________________________________
Hej! Skolan idag var sådär. Höll i idrotten. Raggis is a ashole....:@ ne skojar. Haha, vi var duktiga.. Haha, yepp det var vi faktiskt! Justdet, har jag kanske glömt berätta för er att jag e vegetarian? Har inte ätit kött eller någonting över huvudtaget som kommer från djur. Eller jo, mjölk och sånt. Men aa, äter inte från grisar, o sånt, inte fisk& inte kyckling heller för den delen :) later<3

yepp, det dära är en halv gammal fjortis bild.. så söta hahah

Kommentarer
Postat av: julia (:

HAHAHA aw! älskardig<3

2010-03-11 @ 17:42:20
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: julia (:

aw.. HAHA! älskardig<3

2010-03-11 @ 17:52:12
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0